Shinobi no Souzoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Doton

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 174
Join date : 03/03/2013

Statystyki
Poziom:
EXP:
Doton                          Left_bar_bleue0/0Doton                          Empty_bar_bleue  (0/0)
Życie:
Doton                          Left_bar_bleue100/100Doton                          Empty_bar_bleue  (100/100)

Doton                          Empty
PisanieTemat: Doton    Doton                          EmptySro 6 Mar - 10:17

Doton                          Ranga11
Shinjū Zanshu no Jutsu
Doton                          Doton-10
Technika ukrywa użytkownika pod ziemną, po czym ciągnie obiekt swojego ataku w głąb ziemi, ograniczając ich ruch. Ponadto mogą rozpocząć kolejny atak.

Doton - Gansetsukon
Doton                          Doton-39
Technika pozwala użytkownikowi na podniesienie małego kawałka skały i zamienieniu go w kij. Użytkownik może użyć go jako broni do walki wręcz lub rzucić z dużą dokładnością na przeciwnika. Zasięg - 10 metrów.

Doton - Iwagakure no Jutsu
Doton                          Doton-11
Technika pozwala użytkownikowi na połączenie się ze skałą, a następnie przechodzić do kolejnych skał niewykrytym (chyba, że za pomocą doujutsu).

Doton                          Ranga12
Earth Shaking Palm
Doton                          Earth_10
Technika jest używana, by odwrócić uwagę przeciwników, co za tym idzie pozostawiając ich zdezorientowanych. Użytkownik wykonuje ręczną pieczęć i uderza swoimi rękami w grunt. W rezultacie ziemia staje się mocno zadarta, a kawałki gruzu wychodzą z ziemi. Odwrócenie uwagi może być przydatne dla użytkownika, aby następnie dokonać ucieczki, lub do wszczęcia ataku. W zależności od ilości użytej chakry, siła jutsu może być tak wielka, że drzewa w pobliżu będą się przewracać. Zasięg - od 5 do 10 metrów.

Doton - Doroku Gaeshi
Doton                          Doton-12
Po uderzeniu w grunt rękoma, użytkownik tworzy sporą ścianę z ziemi naprzeciw niego. Obrona nie jest perfekcyjna, gdyż mocne uderzenie może przebić ścianę, jak również, z powodu, że technika ochrania tylko przed frontalnymi atakimi - wróg może łatwo zaatakować z boku lub z góry.

Doton - Moguragakure no Jutsu
Doton                          Doton-13
Technika zmienia ziemię w drobinki piasku przez wpuszczenie chakry do niej, pozwalając użytkownikowi na kopaniu w niej jak kret. Efekt ten działa wokół ciala (nie tylko rąk), sprawiając że ziemia jest wystarczająco miękka, by się w niej poruszać. Użytkownik może wskazać gdzie jest ofiara, mimo znajdowania się pod ziemię, przez wykorzystanie pola magnetycznego - może w ten sposób zaskoczyć wroga. Można również ukryć się głęboko pod ziemią, uciekając tak głęboko, by przeciwnik nie mógł dosięgnąć przeciwnika. Wydaje się również, że wykopana ziemia może powrócić do oryginalnego stanu, nie pozostawiając żadnych śladów, po tym jak użytkownik wszedł pod ziemię.

Doton - Retsudo Tenshō
Doton                          Doton-14
Ta technika powoduje, że okoliczna ziemia wiruje do środka, grzebiąc żywcem lub miażdżąc przeciwnika. To jutsu może powodować sporo szkód w okolicy. Technika jest znacznie bardziej niszcząca, jeśli stosowana jest w skalistych obszarach górskich lub wewnątrz jaskini. Zasięg - 15 metrów.

Doton - Dochū Eigyo no Jutsu
Doton                          Doton-15
Ta technika jest używana do skradania i cichego atakowania, jak ryba pod wodą, użytkownik ukrywa się pod ziemią, a potem nagle pojawiając się na powierzchni. Technika może być bardziej efektywna, gdy obszar będzie zatłoczony, gdyż nawet jeśli cel coś zauważy, może zostać zajęty przez okoliczne masy. Jest to doskonała partyzancka strategia, pozwalająca uciec się do rzeczy takich jak eliminacja osób.

Doton - Dochū Senkō
Doton                          Doton-16
Technika która zmienia ziemię otaczającą użytkownika w płyn, pozwalając mu na zbliżenie się do wroga z dużą prędkością, pływając pod ziemią. Ze względu na bycie pod ziemią jest się martwym polem, a więc cel nie ma jak zostać ostrzeżony; pozwalając na rozpoczęcie ataku z zaskoczenia. Można to jutsu połączyć z użyciem broni.

Iwa Bunshin no Jutsu
Doton                          Doton-16
Technika polegająca na stworzeniu kamiennego klona, który wcale nie musi wyglądać jak jego twórca. Co więcej, może on przypominać innych ludzi. W przeciwieństwie do innych klonów, ten nie znika po zostaniu pokonanym. Zamiast tego najzwyczajniej w świecie zaczyna się rozpadać. Dodatkowo jego struktura sprawia, że jest on o wiele bardziej wytrzymalszy niż inne kopie.

Ninpô - Mogura Tataki no Jutsu
Doton                          Ninpa_10
Technika ta polega na tym, że użytkownik błyskawicznie wyskakuje spod ziemi. Jest to dobra technika do nagłego i przy tym niespodziewanego ataku, a także do opóźniania wroga.

Doton                          Ranga13
Doton Kekkai - Dorō Dōmu
Doton                          Doton_10

Technika więzi ofiarę w samonapraczej kopule ziemi, która jest niemal w stanie natychmiast się odbudować, nawet po tym, gdy zostanie potraktowana silnym uderzeniem. Użytkownik jest w stanie wchłonąć chakrę uwięzionej w środku osoby. Zasięg - 5 metrów.

Doton - Kajūgan no Jutsu
Doton                          Doton-17

Technika pozwala użytkownikowi spetryfikować, cokolwiek lub kogokolwiek on dotnie, powodując, ze obiekt zaczyna się kruszyć. Ze względu, że zasadniczo zostaje zmieniony w kamień, dotknięty cel znacznie zwiększa masę ciała.

Doton - Doryūkatsu
Doton                          Doton-18
Użytkownik wpompowuje własną chakrę w Smocze Żyły (pasma energii przepływające pod ziemią), dzięki czemu może rozerwać ziemię do siebie, tworząc dużą przepaść. Długość, szerokość, kierunek i krzywość przepaści są zależne do użytkownika. Manipulowanie Smoczą Żyłą wymaga dokładnej kontroli chakry, ale jeśli ktoś ma takie umiejętności, może korzystać z tej techniki, aby podzielić przestrzeń pomiędzy wrogiem i ich własnym zespołem na dwie części, niszczyć wrogie obozy lub bronić, a nawet atakować.

Doton - Doryū Jōheki
Doton                          Doton-19
Technika ta tworzy gigantyczny wał wznoszący się pod stopami użytkownika, poprzez kształtowanie podłoża i zwiększenia ilości ziemi z chakry. W zależności od tego, co użytkownik sobie wyobraża, kształt wału może być wszystkim, od poziomu terenu do stromych, górskich igieł.

Doton - Doryō Dango
Doton                          Doton-28

Połączenie chakry i nadludzką siłą - użytkownik podnosi duży kawałek ziemi nad sobą. Kawałek ziemi jest gigantyczny i ma niszczycielską moc, co jest oczywiste, i już sam efekt wizualny może sprawić, że wrogowie stracą duch walki i uciekną. Kula ziemi zostaje następnie rzucona na przeciwnika, spłaszczając wszystko na swojej drodze. Zasięg - 20 metrów.

Doton - Domu
Doton                          Doton-20
Użytkownik rozprowadza chakrę po całym swoim ciele powodując, że jest zauważalnie ciemniejsze, co zwiększa jego defensywną moc do granic możliwości, czyniąc skórę tak twardą jak diament. Co więcej, niszczycielska moc ataków fizycznych jest zwiększona, czyniąc z tego bardzo uniwersalną technikę. Ilość technik, które mogą przebić się przez przestrzeń wzmocnioną Włócznią Ziemi są bliskie zeru - dokonać tego może jedynie silna technika Raiton.

Doton - Doryū Taiga
Doton                          Doton-35
Po wykonaniu potrzebnych ręcznych pieczęci, użytkownik zmienia podłoże pod przeciwnikiem w rzekę błota, przez którą traci równowagę i zostaje odciągnięty od użytkownika.

Doton - Doryūdan
Doton                          Doton-36
Do użycia tej techniki wymagana jest znajomość Doton - Doryu Taiga. Z powstałej wcześniej rzeki błota wyłania się głowa smoka, który pluje kulami błota we wroga. W połączeniu z elementami Katon, smok może pluć ognistymi pociskami.

Doton - Keijūgan no Jutsu
Doton                          Doton-40
Technika powoduje, że cel jest znacznie lżejszy. Pozwala to na swobodną manipulację dotkniętych obiektów, które zwykle mają znacznie większą wagę i w pewnym sensie wymagają większej ilości wysiłku do poruszenia. Technika może zostać użyta na użytkownikowi lub innych shinobi do zwiększenia ich szybkości, ale konsekwencją tego działania jest zmniejszenie siły fizycznej swoich ciosów

Doton - Doryūheki
Doton                          Doton-21
Użytkownik tworzy twardą ścianę ziemi w formie obrony. Chakra jest albo zamieniona w ziemię z ciała, a następnie wypluta, by uformować ścianą lub użytkownik może manipulować wcześniej istniejącą ziemia do utworzenia ściany. Ziemia wtedy natychmiast podnosi się i przybiera formę. Bariera wewnątrz jest również pokryta chakrą, dzięki czemu jej wytrzymałość jest nieporównywalnie do zwykłej ściany błota. Ze względu na szczególną cechę ziemi, ściana jest bardzo odporna na przykład przeciwko ogniu i wodzie.

Doton - Chidōkaku
Doton                          Doton-22
Użytkownik obniża lub podwyższa grunt otaczającego terenu z wysoką prędkością, pozwalając mu na stworzenie gigantycznej dziury w ziemi lub uniknięcia ataków. Rozmiar danego obszaru jak również jego głębokość zależy od ilość użytej chakry.

Doton - Iwayado Kuzushi
Doton                          Doton-23
Technika powoduje zniszczenie równowagi wewnątrz jaskini. Wystarczy usunąć jeden istotny kamień, by pozbawić balansu jaskini, dzięki czemu jaskinia staje się niesamowicie krucha i powoduje efekt domina, który niszczy całą jaskinię.

Doton - Dosekidake
Doton                          Doton_12
Technika kondensuje glebę i skałę w okolicy, by wykiełkowały w postaci czterech ogromnych kolców, które atakują cel z czterech różnych kierunków, by trudno było tego uniknąć. Zasięg - 25 metrów.

Doton                          Ranga14
Doton - Tajū Doryūheki
Doton                          Doton_10

Technika podobna do Doton - Doryūheki z tą różnicą, że zamiast jednej ściany tworzymy kilka, którymi możemy ochronić nie tylko siebie, ale i swoich sojuszników. Zasięg - 10 metrów.

Doton - Kengan no Jutsu
Doton                          Doton-24

Przez umieszczenie swojego ramienia w skale, użytkownik może zadać potężny utwardzony cios przeciwnikowi, chroniąc go od bezpośredniego kontaktu z celem. Jeśli jest to konieczne, waga skały może być zwiększona do spotęgowania niszczącej siły uderzenia

Doton - Yomi Numa
Doton                          Doton-25

Zmieniając powierzchnię pod obiektem w błoto i tworząc bagno, użytkownik może zatopić swojego przeciwnika w błocie. Klejące, złączone z chakrą błoto zastawia sidła na ciało przeciwnika, czyniąc niemal niemożliwym by samodzielnie odzyskali siły i uciekli z bagna. Rozmiar i glębokość bagna zależy od umiejętności użytkownika i pokładów chakry jakie zużył, ale jeśli użytkownik jest ekpsertem w tej techniki, będzie zawsze możliwym stworzenie bagna o odpowiednich wymiarach, które jest niesamowicie efektywne przeciwko wielkiej liczbie wrogów lub stawianiu czoła gigantycznym kreaturom.

Doton - Gōremu no Jutsu
Doton                          Doton-26

Ta technika umożliwia użytkownikowi stworzenie ogromnej, humanoidalnej kreatury składającej się ze skały, która może być wydalona z ust użytkownika lub utworzona z pobliskiego otoczenia, wcześniejszego źródła ziemi.
Rozmiar golema różni się w zależności od użycia chakry, ale zawsze odznacza się dość brutalną siłą i dużą wytrzymałością. To sprawia, że golem jest idealny, czy to służąc jako dodatkowe wsparcie lub po prostu jako ruchoma tarcza.


Doton - Ganban Kyū
Doton                          Doton-38

Technika pozwala użytkownikowi na sterowanie wieloma kawałkami kamienia i przeniesienie ich wokół przeciwnika. Następnie użytkownik tworzy dwie gigantyczne skały, które mają zgnieść przeciwnika.

Doton Kage Bunshin
Doton                          Doton_11

Technika tworzy cienistego klona stworzonego z błota użytkownika. Z powodu, że jest zrobiony z błota, może dowolnie się zniekształcać, a potem wracać do oryginalnego kształtu. Po odwróceniu w błoto, może przytrzymać przeciwnika w miejscu.

Doton - Arijigoku no Jutsu
Doton                          Doton-29

Technika powoduje, że grunt i wszystko na i wokół niego zostaje wessane w kierunku środka ogromnego dołu. Po złapaniu, ofiara zostaje wessana pod ziemię. I w zależności od głębokości stworzonej przez użytkownika dziury, zostanie uwięziona lub uduszona. Głębokość dołu jest zależna od ilość użytej chakry.

Doton - Chōkajūgan no Jutsu
Doton                          Doton-32

Bardziej zaawansowana wersja Kajūgan no Jutsu, w której użytkownik drastycznie zwiększa wagę każdego obiektu podczas bezpośrednio kontaktu, ale znacznie szerzej niż w pierwotnej zdolności. W pewnych okolicznościach, technika może zostać użyta, by zwiększyć siłę ataków

Doton - Chōkeijūgan no Jutsu
Doton                          Doton-31

Bardziej zaawansowana wersja Keijūgan no Jutsu, w której użytkownik drastycznie zmniejsza wagę każdego obiektu podczas bezpośrednio kontaktu, ale znacznie bardziej niż w pierwotnej zdolności. Użytkownik może użyć tej techniki do podniesienia ogromnych obiektów, których normalnie nie byłby w stanie jak na przykład meteoryt lub całą wyspę.

Iwa no Yoroi
Doton                          Iwa_no10

Technika polega na transformowaniu swojej ręki w skałę. Jest ona niezależna od prędkości i zręczności użytkownika. Stanowi świetną obronę i potrafi zadać sporą liczbę obrażeń. Ręka jest natomiast całkowicie nie widoczna. Technika zdolna do wykonania tylko w obecności ziemi. Podczas trwania techniki nie pobiera ona chakry, ale jest ciągle potrzebna ziemia.

Doton - Otoshibuta
Doton                          Doton-41

Użytkownik tworzy ogromną pokrywę z ziemi, w kształcie dzika, która znajduje się wysoko w powietrzu, po czym spada na cel, unieruchamiając go.

Doton                          Ranga15
Doton - Kaido Shōkutsu
Doton                          Doton-27

Z tą techniką, użytkownik może wyciągnąć na powierzchnię coś co jest głęboko pod ziemią. Cele zostają wyrzucone w powietrze z wielką siłą i szybkością, czego rezultatem jest pojawienie się czegoś w stylu wybuchającego wulkanu. Może zmusić dużą liczbę żołnierzy ukrytych pod ziemią do ponownego pojawienia się na powierzchni w jednej chwili.
Powrót do góry Go down
 
Doton
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi no Souzoku :: Świat gry :: Techniki :: Ninjutsu-
Skocz do: