Shinobi no Souzoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Taijutsu

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 174
Join date : 03/03/2013

Statystyki
Poziom:
EXP:
Taijutsu                      Left_bar_bleue0/0Taijutsu                      Empty_bar_bleue  (0/0)
Życie:
Taijutsu                      Left_bar_bleue100/100Taijutsu                      Empty_bar_bleue  (100/100)

Taijutsu                      Empty
PisanieTemat: Taijutsu    Taijutsu                      EmptyWto 12 Mar - 22:20

Taijutsu                      Ranga11
Sennen goroshi
Taijutsu                      Sennen10
Tchnika polega na tym, że zaskakujemy przeciwnika od tyłu układamy ręce w znak tygrysa a następnie kujemy go tym w tyłek, czego następstwem jest krótki lot z dozami dziwności i niepewności.Nie należy ona do technik zbyt przydatnych w walce.

*Nazwa wioski* Reppu
Taijutsu                      Konoha11
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch.

Dainamikku Entorī
Taijutsu                      Dainam10
Użytkownik, aby wykonać tę techniką wykonuje kop z wyskokiem w twarz oponenta. Dobrze sprawdza się przy tym rzucania broniami, takimi jak kunai, by odwrócić uwagę przeciwnika, podczas gdy użytkownik znajduje znajdzie ślepy punkt przeciwnika i wykorzysta go.

Rakanken
Taijutsu                      Rakank10
Ten styl walki skupia się na prostych atakach fizycznych zwiększonych niesamowitą siłą. Za pomocą prostych uderzeń dłońmi, pchnięć barkiem, uderzeń kolan, ciosów, użytkownik może łatwo pokonać przeciwnika jednym lub dwoma ciosami.

Taijutsu                      Ranga12
Kage Buyou
Taijutsu                      Kage_b11
Nie jest to bespośredni atak, a jedynie przygotowanie. Polega na kopnięciu wroga w taki sposób, aby ten wyleciał w powietrze. Następnie użytkownik pojawia się pod nim i wtedy może zabrać się za przeprowadzanie ataku.

*Nazwa wioski* Senppu
Taijutsu                      Konoha12
Atak polegający na zadaniu krótkiego kopnięcia z powietrza - nie jest byt silne, jednak jego przygotowanie nie zabiera wiele czasu, więc można zskoczyć przeciwnika.

*Nazwa wioski* Shoufuu
Taijutsu                      Konoha13
Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.

*Nazwa wioski* Dai Senpuu
Taijutsu                      Konoha14
Technika wygląda tak samo jak jej prostsza wersja (Konoha Senpuu), z tą różnicą, że zamiast jednego ciosu zadawana jest seria kilku kopnięć, co wzmacnia ostateczny efekt techniki.

Shishi rendan
Taijutsu                      Shishi11
Technika rozpoczynająca się od wykonania Kage Buyou - później użytkownik przenosi się nad ofiarę i zadaje jej mocny cios z góry, najczęściej tak silny, że wróg zostaje ogłuszony.

Suiken
Taijutsu                      Suiken10
Według Might Guya, Pijana Pięść jest stylem kenpō/taijutsu, gdzie "gdy więcej pijesz, tym bardziej jesteś pijany i stajesz się silniejszy". Ten niezwykły styl taijutsu jest unikalnym rodzajem walki. Nie można się tego nauczyć, ani też nie można uczyć tej techniki, albo szlifować i rozszerzać poprzez szkolenia i praktyki. Wojownicy Pijanej Pięści są po prostu pijani, co jest siłą napędową człowieka, w takim stanie uderza nie przewidywalnie, bez zahamowań, z wybuchową furią i bezrefleksyjnie w swoich działaniach. Po pijanemu, użytkownik traci zdolność rozpoznawania przyjaciela od wroga i atakuje każdego, który jest w pobliżu.

[center]Oukasho
Taijutsu                      Okasho10
Technika polegająca na skoncentrowaniu w ręce chakry, po czym uderzeniu w dowolnie wybrany obiekt rozwalając go.

*Nazwa wioski* Daisenkō
Taijutsu                      Konoha16
Użytkownik wyskakuje na przeciwnika i wykonuje potężne kopnięcie w głowę, które ma odrzucić oponenta.

*Nazwa wioski* Gōriki Senpū
Taijutsu                      Konoha18
Użytkownik wraz z wieloma obrotami wysyła bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.

Taijutsu                      Ranga13
Omote Renge
Taijutsu                      Omote_10

Wymaga otwarcia pierwszej bramy. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły, mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działania techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemię.

*Imię/Nazwisko postaci* Rendan
Taijutsu                      Uzumak10

Wymagana znajomość Kage Bunshin no jutsu. Użytkownik tworzy swoje klony, które kopnięciami podbijają przeciwnika - prawdziwy użytkownik atakuje w tym czasie kopniakiem z powietrza.

Chakra zwiększająca siłę
Taijutsu                      Chakra11

Wymaga świetnego opanowania chakry. Polega na skupieniu energii w stopach/dłoniach, co znacznie wzmacnia nasze ataki - można rozwalić skałę, a nawet zabić przeciwnika jednym, celnym ciosem.

Dainamikku - Akushyon
Taijutsu                      Dainam11

Użytkownik wykonuje salto w kierunku przeciwnika i atakuje serią ciosów oraz kopnięć.

Taijutsu                      Ranga14
Bunshin Tai Atari
Taijutsu                      Bunshi12

Wymagana znajomość Kage Bunshin no Jutsu. Użytkownik tworzy kilka swoich klonów, które mają za zadanie rozproszyć przeciwnika. Użytkownik używa klonów jako 'katapulty', która wyrzuca go w stronę najsłabszego punktu wroga.

*Nazwa wioski* Kaiganshō
Taijutsu                      Konoha17

Jest to technika Taijutsu, w której użytkownik broni się atakując przeciwnika za pomocą łokcia wspartego przez druga rękę.

Tajuu Kage bunshin no jutsu
Taijutsu                      Tajuu_10

Jest to bardziej zaawansowana forma Kage Bunshin no Jutsu. Jej wykonanie wymaga poświęcenia dużej ilości czakry. Polega na stworzeniu za pomocą Kage Bunshin no Jutsu setek swoich klonów.

Ura Renge
Taijutsu                      Ura_re10

Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy technice Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. Jest to technika kończąca walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma dużo mniejsze szanse na przeżycie. Nawet gdy przeciwnik przeżyje tą technikę to i tak nie będzie mógł się poruszać.

Taijutsu                      Ranga15
Asa Kujaku
Taijutsu                      Asa_ku10

Zasadą tego taijutsu jest szybkie zwiększenie zdolności ciała poprzez otwarcie szóstej z Ośmiu Bram, a wtedy uderzaniu przeciwnika niezliczoną ilością ciosów. Technika zostaje rozpoczęta przez wykopanie przeciwnika w powietrze, co większość osób mogłoby od razu zabić. Użytkownik wtedy skacze za nim w charakterystycznej postawie i zaczyna wielokrotnie uderzać przeciwnika. Szybkość ciosów jest tak szybka, że wróg zostaje podpalony przez prędkość ciosów i tarcie. To tworzy wachlarz ognistej czakry przypominającej ten od pawia wokół przeciwnika. Gdy atak zostaje ukończony, wróg zostanie posłany na zderzenie z ziemią, pokryty aurą ataku.

Hirudora
Taijutsu                      Hirudo10

Użytkownik najpierw musi otworzyć 7 z ośmiu bram czakry by zyskać wystarczająca moc a następnie kumuluje chakrę przed klatką piersiową za pomocą specjalnego znaku, po czym uwalnia technikę, która przybiera postać tygrysa. Technika ta jest w stanie zabić przeciwnika jednym uderzeniem.

Girochin Doroppu
Taijutsu                      Giroch10

Wymaga opanowania Raiton no Yoroi. Po wykonaniu techniki użytkownik wyskakuje w powietrze i kopie w dół, zadając obrażenia przeciwnikowi.

Raigyaku Suihei
Taijutsu                      Raigya10

Wymaga opanowania Raiton no Yoroi. Po wykonaniu techniki użytkownik może prostym ciosem przebić się przez wybrany przez siebie obiekt (nawet Amaterasu!).

Hachimon Tonkou
Taijutsu                      Hachim10

Inaczej otwarcie bram, przeznaczone tylko dla prawdziwych ekspertów taijutsu. Otwarcie bram ściąga z ciała ograniczenia, co pozwala swobodnie przepływać chakrzę i zwiększa siłę i szybkość użytkownika. Technika ma też jednak swoje minusy, ponieważ po jej użyciu shinobi jest osłabiony. Technika ma osiem poziomów, których dokładny opis znajduje się w innym dziale.

Raiga bomu
Taijutsu                      Raiga_10

Wymaga opanowania Raiton no Yoroi. Po wykonaniu techniki użytkownik chwyta przeciwnika i wyciąga go wysoko w powietrze. Następnie, używając swojej ogromnej siły, rzuca nim o ziemię. Mało kto przeżywa.

Raigô: Senjusatsu
Taijutsu                      Raiga_11

Jest to najwyższa technika w Świątyni Ognia, której uczą się tylko mnisi. Duch, który pełni pieczę nad użytkownikiem jest normalnie spokojny i anielski. Jednakże, ilekroć użytkownik rozzłości się, duch czerwieni się i przemienia się w istotę żywą. Wtedy atakuje cel użytkownika z 1000 pięści spirytusowych. Wielkość i moc ducha zależy od ilości czakry użytkownika.Siła techniki zależna jest także od długości treningu nad tą techniką.

Geki — Konoha Kongōriki Senpū
Taijutsu                      Geki_a10

Po aktywacji bram wykonujemy potężne kopnięcie na wprost. Pomimo swojej prostoty technika bardzo silna i przy aktywnej piątej bramie potrafi już zabić.

Koyubi Kōgeki
Taijutsu                      Koyubi10

Po otwarciu bram użytkownik atakuj przeciwnika potężnym kopnięciem z dołu.

Erubō
Taijutsu                      Erubo10

Po pokryciu siebie Pancerzem Uwolnienia Błyskawicy, użytkownik uderza swoim łokciem przeciwnika z niesamowitą siłą.
Powrót do góry Go down
 
Taijutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi no Souzoku :: Świat gry :: Techniki :: Taijutsu-
Skocz do: