Shinobi no Souzoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Kiri Gakure

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 174
Join date : 03/03/2013

Statystyki
Poziom:
EXP:
Kiri Gakure Left_bar_bleue0/0Kiri Gakure Empty_bar_bleue  (0/0)
Życie:
Kiri Gakure Left_bar_bleue100/100Kiri Gakure Empty_bar_bleue  (100/100)

Kiri Gakure Empty
PisanieTemat: Kiri Gakure   Kiri Gakure EmptySob 6 Wrz - 18:29

[KIRI GAKURE NO SATO - WIOSKA UKRYTA WE MGLE]


Kiri Gakure Categorie6

Położenie: Kraj Wody

Klimat: Kraj Wody wciąż tonie w ciężkiej, gęstej mgle. Powietrze jest tu raczej wilgotne i nieco chłodnawe. Często dochodzi tu do opadów deszczu i silnych wiatrów. Występują huragany i monsuny. Przez ciągle utrzymującą się mgłę, dociera tu mało światła, co nadaje Krajowi ponury i bezbarwny wygląd.

Krajobraz: Kraj Wody składa się z wielu wysp, małych i dużych, które leżą blisko pozostałej części kontynentu. Wiele z wysp to tereny bagienne i nie zamieszkałe, na niektórych natomiast znajdują się duże góry, których szczyty toną we mgle. Wioska otoczona jest fosą, którą zasilają licznie dopływające rzeki. Sam Kraj otoczony jest ze wszystkich stron wodami, jego brzegi natomiast porastają gęste lasy.

Rozmiar: Kraj Wody to najmniejszy z Pięciu Potężnych Krajów.

Sytuacja polityczna - dyktatura: Ponieważ Wioska Ukryta we Mgle leży na wyspie, więc zajmuje się wszelkiego rodzaju branżami wodnymi. Mieszkańcy handlują z prawie wszystkimi większymi wioskami. Wioska przeżywa powoli rozbudzenie gospodarcze.
Rządzi tu Mizukage wraz z radą, która nie ma jednak tak naprawdę nic do gadania. Wszystkie rozkazy przywódcy muszą być natychmiast wykonywane, bez względu na zdanie Rady.
Oficjalnie Kraj Wody jest krajem ateistycznym co oznacza, że nie ma tu większych ugrupowań religijnych - powstało jednak kilka, które wraz z upływem czasu mogą rozrosnąć się i stanowić poważne zagrożenie dla władzy.
Nukeniniami się gardzi i ignoruje - no chyba, że stanowią zagrożenie dla wioski.

Życie w Kiri Gakure: Wioska Ukryta we Mgle znana jest głównie ze swoich okrutnych i brutalnych metod wychowawczych. Zwana Wioską Krwawej Mgły, ostatnimi czasy nieco złagodziła swoje obyczaje. Wioska jest potęgą ekonomiczną i niepodzielnie rządzi na morzach - handluje ze wszystkimi państwami, jednak największe zyski czerpie z handlu z Krajem Żelaza, gdzie wysyła niewolników.
Mimo wszystko Kiri Gakure stara się utrzymywać dobre kontakty z otaczającymi je wioskami. Kręci się tu sporo podróżnych i turystów, którzy otoczeni wysokimi budynkami i wciąż zachmurzonym niebem, nie bardzo wiedzą, co ze sobą zrobić. Powietrze jest tu wilgotne i przesycone zapachem krwi, co nie każdemu może się spodobać. Mieszkańcy nie darzą się nawzajem sympatią. Walki i przepychanki na ulicach to częsty widok. Na każdym kroku można też znaleźć bar pełen pijanych cwaniaków.
Centrum Kiri Gakure składa się z wysokich, metalowych budynków otoczonych drewnianymi slumsami. Wieśniacy żyją w spartańskich warunkach. Przyszli shinobi, którzy marzą o dostaniu się do Akademii, muszą być nadzwyczaj silni fizycznie i psychicznie. Ludzie w jakikolwiek sposób upośledzeni (czy to umysłowo, czy fizycznie), mają praktycznie zerowe szanse na zostanie wojownikami. Akademia to trzy ciężkie lata ciągłej harówki. Po pierwszym roku uczniowie zostają przegrupowani i połączeni w drużyny według swoich zdolności. Następne dwa lata spędzają na wzajemnych walkach ze sobą i innymi drużynami - najsłabsi muszą zostać wyeliminowani.
Shinobi Mgły znani są z tego, że rzadko trzymają się przekazanych instrukcji i planów - co nie zmienia faktu, że zawsze wykonują swoje zadania. Wojownicy Kiri są wojownikami w pełnym tego słowa znaczeniu, co sprawia, że nawet tak mała wioska bez obaw może konkurować z tymi największymi. Gdy shinobi umiera, nieważne kim był i co robił, w Wiosce Ukrytej we Mgle traktowany jest z ogromnym szacunkiem.
Shinobi często zaszywają się w podmiejskich slumsach, by zapomnieć o brutalnej rzeczywistości. Dlatego właśnie tak śmierdzi tu krwią. Centrum Kiri to dynamicznie rozwijające się i zadbane miejsce, jednak obrzeża pełne są barów, burdeli i źle zbudowanych domów. Na każdym kroku spotkać można prostytutkę, pijaka albo śmierć.
Jednym z najlepiej znanych we Mgle budynków jest wieża Mizukage, która góruje nad wszystkimi innymi budynkami. Zbudowana została we wschodniej części fosy; jest całkowicie wodoodporna i w razie potrzeby może się całkowicie zanurzyć. Niedaleko wieży znajduje się całkowicie jałowa wyspa - nie ma na niej ani roślinności, ani zwierząt. Zamiast tego wznoszą się tu kilkumetrowej wysokości posągi poprzednich Mizukage. Odwiedzanie tej wyspy samowolnie jest zabronione - można znaleźć się tam tylko na zaproszenie ważniejszego urzędnika lub podczas świąt.
Przez wspomnianą wyspę oraz przez wszystkie pozostałe należące do Kraju Wody, przebiegają metalowe pręty umieszczone tam przez Piątego Mizukage. Pręty te reagują na chakre, która wysyłana jest do nich za pomocą fuuinjutsu. Pręty łączą się w jednym z wielu gabinetów znajdujących się w wieży Mizukage, w którym wciąż czuwa pięciu shinobich utrzymujących jutsu - tworzą oni trójwymiarowy model całego Kraju Wody. Mizukage może więc obserwować, co dzieje się w Kaju i według potrzeby powiększać lub pomniejszać poszczególne części mapy.
Wioska Ukrytej Mgły jest wioską o dwóch twarzach. Z jednej strony wysoko rozwinięta potęga gospodarcza i militarna, z drugiej brudna, pełna szumowin dzielnica, w której nie wyczucie zapachu krwi wcale nie oznacza, że jej nie ma.
Rada to twór składający się z ciągle zmieniającej się liczby ludzi, który istnieć będzie tak długo, jak istnieje Mizukage. Przyjęło się, że w Radzie zasiadają najbliżsi przyjaciele i rodzina Kage - czyli ci, którym może bez obaw zaufać.
Pozycja w Razie nie jest dziedziczona, może jednak zostać przekazana jednej osobie przez drugą (czasem zdarza się to w obrębie jednej rodziny), jednak tylko za zgodną Mizukage.
Prócz najbliższych Kage, w Radzie zasiada też przedstawiciel każdego z klanów i większych rodzin, którzy mają takie same prawa, jak zwykły członek Rady.
Każdy z członków zajmuje się czym innym. Przyjęło się również, że dwójka z nich ciągle towarzyszy Kage, podpowiada mu i doradza w razie potrzeby. Powszechnie znany jest fakt, że w Radzie panuje korupcja i każdy walczy tylko o korzyści dla siebie.
Wiele w Kiri zmieniło się na lepsze - poczynając od rozwoju gospodarczego aż do zmiany mentalności. Mimo wszystko władze wciąż niewystarczająco interesują się najbiedniejszymi obywatelami, choć im nie przeszkadza to w wiedzeniu spokojnego życia. Ich dni upływają więc w ciszy i spokoju.
Powrót do góry Go down
 
Kiri Gakure
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Iwa Gakure
» Kumo Gakure
» Suna Gakure
» Konoha Gakure
» 08. Tajemnice Iwa Gakure

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi no Souzoku :: Świat gry :: Wioski-
Skocz do: