Shinobi no Souzoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 13. Organizacje

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 174
Join date : 03/03/2013

Statystyki
Poziom:
EXP:
13. Organizacje Left_bar_bleue0/013. Organizacje Empty_bar_bleue  (0/0)
Życie:
13. Organizacje Left_bar_bleue100/10013. Organizacje Empty_bar_bleue  (100/100)

13. Organizacje Empty
PisanieTemat: 13. Organizacje   13. Organizacje EmptyCzw 18 Wrz - 20:08

Co nieco o organizacjach

Jak zapewne wiecie w SnS istnieją różne organizacje shinobi, najczęściej utworzone z nukeninów, czyli mówiąc otwarcie są to organizacje przestępcze. W stworzonej przez nas fabule istnieją 2 organizacje: (podać nazwy Razz). Mają one ukrytą lokalizację swoich kryjówek tak samo jak lokalizacja nowej wioski shinobich w Kraju Ziemi. Aby móc grać w tych działach należy albo przystąpić do organizacji, albo zająć się ich tropieniem i zdobywaniem informacji na ich temat.

Jak wstąpić do organizacji?

Aby wstąpić do organizacji trzeba mieć rangę minimum chuunina, ale to nie będzie łatwe! Dbamy na SnS o realizm rozgrywek, dlatego trzeba się wykazać wyjątkowymi zdolnościami, aby członkowie organizacji zgodzili się włączyć gracza w swoje szeregi. Jednocześnie dołączenie do organizacji oznacza zmianę GM. Organizacje prowadzone są przez administratorów lub wyznaczonych GM z dużym doświadczeniem i wiedzą na temat SnS, ponieważ odgrywają rolę w ogólnej fabule gry. Organizacje mają wpływ na działania wszystkich wiosek, dla tego decyzje o tym w jaki sposób będzie się to odbywać zależeć będzie od adminów.

Organizacje a fabuła

Jednocześnie wspomnę w tym miejscu o tym, że admini od czasu do czasu będą kontaktować się z waszymi GM właśnie odnośnie działań organizacji, co np. może odbić się na waszej fabule. Tak dla przykładu, admin może poinformować waszego GM, że w okolicy w której odbywacie misję pojawili się członkowie którejś z organizacji. GM może wtedy przerwać waszą misję i podjąć się chociażby próby zdobycia informacji na temat danej organizacji, lub poprowadzić tak rozgrywkę, aby całkiem uniknąć konfrontacji, np. zmieniając trasę, którą wcześniej obraliście. Jednak jeśli organizacja przeprowadza jakieś większe działanie, będzie to ogłaszane zarówno na stronie główniej, jak i w ogłoszeniach, gdzie będzie zamieszczony dokładny opis. Wtedy GM będą zobowiązani do wplecenia w waszą fabułę opisanych wydarzeń związanych z organizacją. Mogą to być wszyscy GM, których gracze np. pozostają aktualnie w wiosce lub GM, którzy właśnie wtedy będą przebywać na terenie działań członków organizacji. Jednak takie działania będą przygotowywane przez dłuższy czas, czyli GM będą odpowiednio wcześniej uprzedzani o zbliżającym się evencie.

Tworzenie organizacji

Możecie także tworzyć własne organizacje, np. w trakcie rozgrywki. Nie chcecie dołączać do istniejących organizacji? Macie możliwość porzucić wioskę i zostać nukeninami, a później odnaleźć innych podobnych sobie i działać wspólnie. Organizację można stworzyć również w trakcie tworzenia KP jednak taka karta postaci musi być wyjątkowo dobrze napisana, żeby organizacja została zaakceptowana! Zwracamy wam także uwagę na to, że możecie nakreślić jedynie zarys działalności organizacji, dzięki temu informacje szczegółowe będą mogły być ujawniane w trakcie rozgrywki. Jednak w takim wypadku o rzeczach nie wspomnianych w KP o organizacji zadecyduje administracja. Wszystkie szczegóły które podacie będą ogólnodostępne dla ogółu graczy. Jeżeli podacie wszystkie informacje, tajna będzie jedynie lokalizacja ich kryjówki.
Pisząc KP macie także możliwość uwzględnić działania istniejących organizacji i złączyć je w ten sposób ze swoją fabułą. Jednak tworząc taką KP musicie zwrócić uwagę na istniejący opis historii organizacji i innych informacji o niej, np. zebrane w trakcie rozgrywki przez innych graczy. Tworząc organizację w historii swojej KP możecie zawrzeć o niej wszelkie informacje, począwszy od celu w jakim powstała, po opis każdego z jej członków. Możecie także jedynie mgliście opisać jej działania, ale wtedy o reszcie decyduje administracja, tworząc odpowiedni dział dla nowej organizacji.

Mamy nadzieję, że uznacie wpływ organizacji na swoją fabułę jako ciekawy dodatek, ale jesteśmy otwarci na propozycje. Nie wahajcie się zadawać pytań, czy sugerować zmian. SnS działa z myślą o graczach i chcemy byście miło spędzali czas na naszym forum.
Powrót do góry Go down
 
13. Organizacje
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi no Souzoku :: Informacje podstawowe :: Regulamin i realia-
Skocz do: